niedziela, 15 listopada 2015

midi skirt & lace up blouse

PL: Witajcie!
Wiazane buty juz byly, teraz czas przyszedl na bluzki, topy, swetry i sukienki! Jedne maja wiekszy dekolt, inne mniejszy, moja bluzka ma dosc spory dekolt, ale jesli odpowiednio ja zestawimy mozemy spokojnie nosic ja na co dzien. Ja dobralam do niej spodnice midi, kozaki za kolano i elegancka czarna torebke, w takim wydaniu nie wyglada wulgarnie. Jak wam sie podoba ten trend?

DE: Hallo!
Schuhe, die man um die Beine vorne bindet waren schon, jetzt ist die Zeit für Blusen, Tops, Pullovern und Kleider! Manche haben einen größeren Ausschnitt, die Anderen einen kleineren, meine Bluse hat einen ziemlich großen, aber wenn man sie richtig kombiniert, kann man sie auch im Alltag tragen. Ich habe mich für einen Midirock, Overknees und eine elegante Tasche entschieden, in dieser Kombi sieht sie nicht vulgär aus. Wie gefällt es euch dieser Trend?

bluzka / Bluse / blouse - HERE
spodnica / Rock / skirt - HERE
plaszcz / Mantel / coat - HERE
torebka / Tasche / bag - Dune
buty / Schuhe / shoes - Milanoo
zegarek / Uhr / watch - Guess

16 komentarzy:

Unknown pisze...

bardzo mi się podobają te bluzki! nie dziwię się, że jest to hit tego sezonu :)

Anonimowy pisze...

Bardzo seksownie wyglądasz.

Sandra pisze...

Pięknie wyglądasz!

MADAME LIPSTICK pisze...

O! Jak pięknie! <3 Sexowna kobieta z klasą! ;)

Arianna Panetta pisze...

Nice outfit! really sexy and elegant! I love the burgundy colour of the skirt!

Fashion&Makeup pisze...

wow wyglądasz zjawiskowo w tym zestawie;) podoba mi się Twoja bluzeczka i spódnica;)

http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

Adrianna Miszczynska pisze...

Świetna bluzka i spódnica - całość na wow!

oczynamode pisze...

niesamowicie spodobała mi się torebka!

Katsuumi pisze...

Ta spodnica jest po prostu BOSKA <3 pozdrawiam, zapraszam :)

Unknown pisze...

Cudna stylizacja <3 Genialna bluzka !! Świetna spódnica..no i te kozaki ..ach całość mnie urzekła, jest idealnie <3

Pozdrawiam

Sparkle pisze...

cudowna stylizacja!
zapraszam do siebie. Może wsp obs? :)
http://locastrica.blogspot.com/

Natassia pisze...

Really admire the elegance of a skirt and high heeled boots! :)

Gorgeous! :)

YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

Pani Olimpu pisze...

Pięknie! Zamówiłam tą samą bluzkę :P Jaki masz jej rozmiar? Błagam, nie mów, ze S. :D Wygląda na luźną, a ja naczytałam się na aliexpress, że jest mała i prześwitująca więc wzięłam L!

Say me Justine pisze...

Milena Dziewulska- To jest S ;) To co ktos tam napisal wcale nie jest zgodne z prawda, albo gdzie indziej zamowil ta bluzke, bo ani nie jest mala ani przeswitujaca.

heelsandcities pisze...

Kobieco, elegancko, z klasa! Genialna spodniczka!
Pozdrawiam :)

heelsandcities.blogspot.com

Mens fashion obsession pisze...

Fantastic post, I very like your outfit and beautiful bag :)

new post
https://www.instagram.com/ilijac/
http://mensfashionobsession.blogspot.rs/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...